Lidl Stiftung en Co.KG is een internationale supermarktketen. Zij vindt haar oorsprong in Duitsland. Deze discount-supermarktketen heeft meer dan 12.000 winkels in heel Europa en Amerika. Dit bedrijf is eigendom van de beroemde Schwarz Group, die ook een andere hypermarktketen genaamd Kaufland exploiteert.
De grootste concurrent van Lidl is een andere Duitse supermarktketen die bekend staat als Aldi. Lidl, net als Duitse collega supermarkt Aldi, kiest voor een zero-waste, no-frills aanpak voor het weergeven van de meeste items in hun eerste levering dozen, zodat de consument het product rechtstreeks uit de doos aanschaft. Lidl produceert veel goedkope gastronomische goederen in een enkel land van de Europese Unie voor zijn gehele wereldwijde keten, maar het importeert ook veel lokale items uit het land waar de winkel zich bevindt.
De Lidl folder biedt een grote verscheidenheid aan merkproducten aan. Lidl heeft wekelijkse speciale aanbiedingen en de voorraad non-food producten wisselt voortdurend. Lidl voert een beleid waarbij in de winkels geen stemmingsmuziek wordt gespeeld en geen reclame wordt uitgezonden. Er zijn enkele uitzonderingen in de Verenigde Staten, Kroatië, Spanje en Polen.
De huidige Lidl folder week 49 met alle geldige promoties kan hier worden bekeken. De geldigheidsduur van de Lidl folder is vanaf 04/12/2024.