!--Tradedoubler site verification 3175641 -->

Antwoorden op veelgestelde vragen (FAQ)

Vragen over account

Ik wil graag de laatste speciale aanbiedingen per e-mail ontvangen. Hoe wordt ik abonnee?

Om de nieuwsbrieven met de laatste speciale aanbiedingen van uw favoriete winkels te ontvangen, is het noodzakelijk om een Kimbino-account aan te maken en te selecteren over welke winkels u geïnformeerd wilt worden.

Hoe kan ik mij registreren?

Registratie is zeer eenvoudig en snel:

  • Klik op “Registratie” (rechter bovenhoek)
  • Voer uw e-mailadres en wachtwoord in
  • Als u informatie over de laatste speciale aanbiedingen wilt ontvangen, klikt u op “Ik wil de nieuwsbrief en de speciale aanbiedingen ontvangen”
  • Klik op “Account aanmaken” en dat is het :)

U kunt ook extra gegevens invullen, zodat wij de folderaanbiedingen en kortingen aan uw behoeften aan kunnen passen. U kunt uzelf ook registreren via uw Facebook-account door te klikken op “Registreren met Facebook".

Is de registratie gratis?

Ja, zowel de registratie als het ontvangen van de nieuwsbrieven via e-mail zijn gratis.

Ik heb een account aangemaakt, maar ontvang geen folders via e-mail.

Controleer of u de winkels hebt geselecteerd waarop u zich wilt abonneren - u moet de winkel(s) toevoegen aan MIJN FAVORIETEN (hart-symbool). THet is ook mogelijk dat er momenteel geen nieuwe folders beschikbaar zijn van uw favoriete winkel(s). Controleer uw “spam"- of “promoties"-mappen, de folders en speciale aanbiedingen kunnen in die mappen staan.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord kwijt of vergeten ben?

Als u uw wachtwoord kwijt of vergeten bent, klikt u op “Wachtwoord vergeten” (onder het pictogram “Aanmelden met Facebook"). De e-mail met instructies voor het herstellen van uw wachtwoord wordt naar uw e-mailadres gestuurd. Controleer uw e-mail voor verdere instructies.

How can I change my password?

If you want to change your password, go to your account settings and click “Change Password”

Kan ik mijn geregistreerde e-mailadres wijzigen?

Nee, het is niet mogelijk om uw e-mailadres te wijzigen. Als u een nieuw e-mailadres wilt gebruiken, is het noodzakelijk om een nieuw account aan te maken.

How can I remove stores from my favorites?

If you do not want to recieve any informations from any store anymore, you have two options:

  • Search for a store, you don't want to receive any news, and click on the heart button (Remove from favorites)
  • If you want to update your favourite list in bulk, you can do it in your account settings, when you are logged in to the “My Stores” section. Here you can remove a store from your favorites with a cross button.

If you delete a store from your favorites, we will no longer be able to send you newsletters from this store.

Hoe kan ik mij afmelden of mijn abonnement op de nieuwsbrieven opzeggen?

Om af te melden, klikt u op “Mijn account” en vervolgens op “Afmelden".

Als u uw abonnement op nieuwsbrieven wilt opzeggen, kunt u dit doen door op de link onderin elke nieuwsbrief te klikken.

Folders, kortingen en speciale aanbiedingen

Hoe kan ik meer informatie over de kortingen, speciale aanbiedingen en de producten in de folders krijgen?

Kimbino is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de folders en wij hebben niet meer informatie over de producten en kortingen. Voor meer informatie is het raadzaam om de officiële website van de winkel te bezoeken.

Is het mogelijk om te winkelen via Kimbino?

Nee, het is niet mogelijk om producten via onze websites te kopen. Kimbino dient hoofdzakelijk als een browser voor de laatste folders van verschillende winkels, als een inspiratie voordat u gaat winkelen en een hulpmiddel om de laatste kortingen van winkels te volgen.

Is het mogelijk om folders van Kimbino in PDF-formaat te downloaden?

Nee, folders beschikbaar op Kimbino kunnen niet in PDF-formaat gedownload en doorgebladerd worden.

Kan ik afgedrukte folders van Kimbino via de post ontvangen?

Nee, Kimbino is niet verantwoordelijk voor het afdrukken en de verspreiding van folders. Deze service wordt geleverd door de individuele bedrijven zelf. Kimbino probeert het milieu te beschermen en biedt daarom een groenere, snellere en nog comfortabelere manier om folders door te bladeren - online folders zijn altijd en overal beschikbaar.

Locality:

I would like to see leaflets only from my city, is it possible?

Yes, on the wbsite click on "City button", select your city and then you will see all leaflets from your location.

I don't see my city in the “Location settings” list, what should I do?

If desired city can not be selectet, please try to choose some nearest bigger city.

Why can't I see any leaflets after I selected my location?

It is possible, there are not leaflets currently available for selected city or the selected store is not located in the city.

Mobiele applicatie

Hoe kan ik de Kimbino-app downloaden?

De Kimbino-app is beschikbaar op Google Play. U kunt de app downloaden door hier te klikken.

Ik verblijf in een land waar de app beschikbaar is, maar ik kan de app echter niet installeren. Waarom?

Controleer de regio-instellingen in uw Google-account. Als de Kimbino-app niet is toegestaan in het land dat u hebt ingevoerd tijdens het aanmaken van uw Google-account, kan dit uw toegang tot de installatie beperken, ongeacht het land waar u momenteel in verblijft.

Hoe kan ik mij aanmelden bij Kimbino?

Klik, na de installatie en het openen van de Kimbino-app op het “tandwieltje” (rechts).

  • Als uw e-mailadres reeds geregistreerd is bij Kimbino (via de Kimbino-webpagina of de Kimbino APP), hoeft u alleen maar te klikken op “Aanmelden"
  • Als u nog geen Kimbino-account hebt, klik dan op “Account aanmaken", voer uw e-mailadres en uw wachtwoord in en geniet van de voordelen van ons Kimbino-netwerk :)

Is mijn aanmelding alleen geldig in de app?

Na de registratie bij Kimbino via de app, kunt u zich via onze Kimbino-webpagina aanmelden bij uw account met gebruik van hetzelfde e-mailadres en hetzelfde wachtwoord. U hoeft zich niet nogmaals te registreren als u zich via onze Kimbino-webpagina wilt aanmelden. Uw gegevens worden automatisch gesynchroniseerd.

Ik wil graag informatie ontvangen over de laatste folders op het moment dat deze informatie wordt geüpload. Is het mogelijk om dit in te stellen?

Ja u kunt meldingen inschakelen en zo mist u nooit een korting van uw favoriete winkel.

Is het mogelijk om de folders van andere landen door te bladeren?

Ja, klik op “Informatie” (tandwieltje - rechter bovenhoek), “Locatie-instellingen” en selecteer het land waarvan u de folders wilt zien.

Is de app ook beschikbaar voor iOS?

De app is momenteel alleen beschikbaar voor smartphones die Android gebruiken als het besturingssysteem. Om zonder beperkingen, ongeacht het besturingssysteem, door onze folders te bladeren, kunt u onze website www.kimbino.com bezoeken.

Moreover, now you can download the Kimbino bookmark to your iOS device. You can find instructions on how to do it here: www.kimbino.green/projects.

How can I add a loyalty card?

Open the Kimbino app, select “Cards” from the menu:

  • At the top right corner click on “+”
  • Find the store to which the loyalty card belongs
  • Scan the code or manually enter the card number
  • Click “Add Card” and it is done :)

Loyalty card, which I want to add is not listed, what should I do?

If the store, which you want to add a loyalty card from is not listed, click on “Next card”, enter “Card Name” and follow the normal procedure for creating an online loyalty card.

Can I change the order in which loyalty cards are displayed?

Cards are sorted automatically alphabetically. However, you can mark the TOP cards you use most often to get them on top of the list. Hold your finger on the tab to see options for editing the card - click “Add / Remove from Favorites”.