Smatch
Opgericht in België werden Match & Smatch Supermarkten in 1934 geïntroduceerd door de Louis Delhaize Groep. De supermarktketen breidde zich vervolgens snel uit over vele Europese landen, geliefd om hun ongelooflijk klantvriendelijke beleid. Deze supermarktketen onderging in zijn geschiedenis verschillende naamsveranderingen, waarbij het merk Smatch in 2004 werd omgedoopt tot de bekende 'Match Supermarkt'.
De Smatch folder werd opgericht met het oog op het belang van de klant, met aantrekkelijke promoties en aanbiedingen. De Smatch supermarkten bieden de klanten een grote verscheidenheid aan levensmiddelen, en staan vooral bekend om hun uitgebreide drank- en spiritus aanbod. Bovendien zijn er veel bakkerijproducten, zoetwaren en een scala aan schoonmaak- en hygiëneproducten te koop. De Smatch folder is een belangrijk instrument om kopers te helpen het pad te bewandelen waarop zij het meeste geld kunnen besparen.
Potentiële klanten worden aangemoedigd om hier te bekijken, dit kan u helpen alle door de supermarkt aangeboden aanbiedingen door te nemen. Met de huidige Smatch folder kunnenklanten profiteren van promoties vanaf 29/11/2023. De wekelijkse Smatch folder is een uitstekende manier om van de beste aanbiedingen te profiteren. Het is ook heerlijk om te weten dat de supermarktketen ook een bezorgservice aan u aanbiedt, mocht u hier gebruik van willen maken.